המעבר מחטיבת הנעורים לחטיבה הבוגרת הוא משמעותי ומלווה בבחירת מקצוע המגמה/ההגברה והתעודה אליה אתם שואפים להגיע בסוף כיתה י"ב. הבחירה הינה בחירה רבת משמעות הנובעת מתחומי עניין, רצון להרחיב דעת וכישורים אישיים, תוך התחשבות בהשפעה חברתית ומשפחתית.

מטרתו של תהליך ההכוון הוא לסייע בבחירה. תהליך ההכוון מאפשר לכם התבוננות אל עצמכם: העדפותיכם, כישוריכם, נטיותיכם הטבעיות, יכולת ההתמדה, סגנון הלמידה ותחומי העניין אליהם אתם מתחברים ובמקביל מאפשר לכם אל התחומים והמסלולים העומדים לרשותכם בחטיבה הבוגרת. בתהליך זה אתם לא לבד. הצוות החינוכי מלווה אתכם בעזרת מערכי שיעור בקבלת החלטות, איתור החוזקות, יום חשיפה, מפגשים עם בוגרים ועוד.

באתר מסלולים תוכלו ללמוד על האפשרויות השונות, להתייעץ עם משפחותיכם ועם הצוות החינוכי ולהגיע אל הבחירה המיטבית עבורכם. כל אחד מכם נושא עמו את גרעין ההצלחה ובכל אחד מכם טמונים הכוח והיכולת להגיע ולהגשים את חלומכם. האמינו בעצמכם שהנכם עתידים לממש את היכולת הרבה הטמונה בכם ולהצליח. אלו שמצליחים, חייבים את הצלחתם בראש ובראשונה לעצמם – לבחירות שלהם וליכולת התמדתם.

עצם תהליך הבחירה חשוב בעינינו לא פחות מההחלטה הסופית. אנו מקווים שיהיה זה תהליך אישי שילווה בסקרנות ובחופש מחשבה, אנו מזמינים אתכם להיעזר בצוות החטיבה הבוגרת שלנו – בכל עת ובכל נושא שתבחרו.

יש לכם כיוון? – המלצות לתכנים לשנת הכוון

מצגת קבלת החלטות

 

הגדרות כלליות כניסה למערכת