תלמידי שכבת ז' המשתתפים בפרויקט "עמיתים משפיעים" העלו הצגה בשם "סטרייק – הרבה אנשים נפלו מזה, ואתה?". ההצגה סיכמה את פעילותם במהלך שנה"ל תשע"ז. פעילי מערכת אתר בית ספר עומר – משגב צפו בהצגה ככתבי שטח וסקרו את ההצגה. כתבותיהם המוצלחות נשלחו גם למערכת העיתון א-להגוש!

נציגי "עמיתים משפיעים" מבית ספר עומר משגב: אביאל ברנשטיין וטל שוסטר מכיתה ז'1, מיקה בראל ויפתח סלע מכיתה ז'2, אלמוג אייזנברג וערן חונן מכיתה ז'3

מה זה עמיתים משפיעים? היכנסו לכתבה שהתפרסמה במגזין עומר משגב גיליון 3

סקירה על הצגה "עמיתים משפיעים" מאת: בר גלעד, מפיקת תוכן וכתבת אתר ומגזין בית ספר עומר – משגב, ח'6

שכבת ז' של קמפוס משגב "עומר" – "אסיף" הרימה הצגה בשם "סטרייק – הרבה אנשים נפלו מזה, ואתה?". ההצגה דיברה על סיגריות, עישון, אלכוהול ולחץ חברתי. בהצגה הציגו סיטואציות שבהן הופעל לחץ חברתי על בני נוער לעשן, לשתות ולהתנהג בצורה שמסכנת את חייהם. ההצגה הזו לימדה אותי שאסור להיכנע ללחץ חברתי. אתם צריכים להקשיב ללב שלכם ולא ללכת אחרי הפוזה או השעמום או סתם כי זה מגניב ת'חברה, כי בסופו של דבר זה לא מחיר שווה בעד החיים שלכם. הרבה אנשים נפלו מזה אל תפלו גם אתם, והכי חשוב אל תפילו אחרים. נהניתי מאוד לצפות בהצגה הזו ומהמסר החזק והחשוב שבה!

תודה רבה וכל הכבוד לעמיתים משפיעים של שכבת ז' על ההשקעה והיוזמה!

הכדור בידיים שלכם!

 

עמיתים משפיעים  – הצגת סטרייק /  מאת: אוהד תמם כתב מערכת אתר ומגזין בית ספר עומר – משגב, ח'6

בהצגה סטרייק העמיתים המשפיעים משכבת ז' מבתי הספר אסיף, עומר, קציר הציגו לשכבה את ההצגה שהתכוננו ועבדו עליה 10 שבועות. מתוך ההצגה חזרו על כמה וכמה משפטים, לדוגמה – "הבחירה הייתה בידיים שלכם" ו"סוף מעשה במחשבת תחילה" ועוד. אני ישבתי בקהל והמסר החזק ביותר, שממש בעטו אותו אלי היה הלחץ החברתי ששולט ברוב מקרי השתייה והעישון, עם הזמן זה נכנס לך לדם ואתה הופך למכונה שכל מה שאתה רוצה לעשות זה לעשן ולשתות. אל תיכנעו ללחץ! תחשבו לפני שעשיתם את המהלך כי שאתה נכנס קשה לצאת.

מבט אישי: לדעתי ההצגה הייתה מרהיבה, עוצמתית וממש צעקו את מה שניסו להעביר. המסר הועבר בצורה הכי טובה וכול זה ב-10 שבועות. מדהים!

נקודות חשובות:  *מעשה במחשבת תחילה   *הבחירה תמיד הייתה ביידים שלכם     *ניתן לעצור לחץ חברתי!

IMG_20170501_165929

הגדרות כלליות כניסה למערכת