היום, ראשון 17.9.17 התקיים מופע סל תרבות לחגי תשרי  – מופע מוסיקלי מיוחד בשם "פיוטיפול", הכולל פיוטים מוכרים מהמסורת היהודית בעיבודים מרתקים. המופע התקיים באשכול פיס בשלושה סבבים לשכבות ז' – ט' עומר – אסיף משגב.
"פיוטיפול" הוא מסע מופלא להכרת עולם הפיוט ממזרח וממערב בצורתו האותנטית מלאת החיים והשמחה. פיוטים מוכרים כמו "יעלה "יעלה", "ידיד נפש", "לכה דודי", "אם ננעלו", וכן פיוטים מוכרים בביצועים מרתקים… היות והמשוררים שכתבו את הפיוטים חיו במקומות שונים ברחבי העולם, כך גם הפיוטים מושרים ומנוגנים בשפע סגנונות מוזיקליים, הבאים ממחוזותיהם. מופע דינמי מקפיץ ומרגש כאחד. משולב בסיפורים מרתקים על גדולי משוררי עמנו כמו "ר' שלום שבזי", "ר' יהודה הלוי", "ר' שלמה קרליבך", "ר' ישראל נג'ארה" ועוד.
המופע הינו חלק מתכנית הלימודים החברתית – ערכית בה התלמידים נחשפים לתרבות מחוץ למסכים: תיאטרון, מחול, קולנוע, אומנות, ספרות ומוסיקה. מלבד החשיפה לתכנים חדשים, התלמידים מעבדים בכיתות את הפעילויות אליהן נחשפים על מנת לפתח ולטפח חשיבה ביקורתית באופן עצמאי, מנומק ובוגר.
תרגול חשיבה ביקורתית כיתה ט'6 על המופע פיוטיפול
תלמידי הכיתה עיבדו את חווית המופע דרך תרגול חשיבה ביקורתית, כל אחד בדרך המותאמת לחוזקות וליכולות שלהם. אתם מוזמנים להציץ לשלוש דוגמאות של סגנון למידה לבחירת התלמידים ולגלות איך חוו את המופע.
מתוך הביקורת של אוהד תמם, הקלדה בתוכנת WORD בסמארטפון: "לדעתי המופע היה מעניין ואני אישית אהבתי את הלהקה, פיוטיפול ידעו מה הם עושים והיו מאוד מקצועיים ומנוסים בתחום המוזיקה. סוג המוזיקה שלהם  מיוחד במינו, בחיים לא שמעתי.  הם הלכו ועשו מחקר על כל עדה ועדה, למדו עשרות פיוטים ואני לא ממש מבין בפיוטים, אבל כשאתה רואה דבר כזה יפה ומקצועי זה מדהים. הם היו רציניים והיתה להם שמחה בעיניים, אני לגמרי קיבלתי מסר נעים וכייפי של שמחה וכל המופע מחאתי כפיים בהתלהבות…"
ביקורת דרך ציור חוויתי של אליה סודרי
IMG_20170917_125809
ביקורת במחברת של ארז שקי
IMG-20170917-WA0010 (1)
גלעד חזן: שירה, עוד, ג'ומבוש, כינור ורי נוה: כלי הקשה, כלי נשיפה, שירה עודד וייס – גיטרות ושירה. הפקה וניהול אומנתי – גלעד חזן ואורי נוה.
IMG_20170917_111812
הגדרות כלליות כניסה למערכת