עדכונים

תמונות אחרונות

IMG_20170329_090127

מרחב טיפולי

דבר רכז הטיפול 

תחום הטיפול בהבעה ויצירה הינו ציר מרכזי בתפיסת העולם החינוכית בבית הספר "עומר", וככזה הוא מהווה חלק בלתי נפרד משגרתם של תלמידי בית הספר לאורך שנת הלימודים. הקשבה ותקשורת מהווים את הבסיס לעבודת צוות חינוך – טיפול משותפת, כחלק מ-"מודל העבודה המערכתי" בו אנו מאמינים. זהו מודל עבודה השואף לחיבור בין התחום החינוכי לבין התחום הרגשי למען רווחתו של התלמיד. הצוותים השונים נמצאים בתקשורת מתמדת ביניהם בכדי להעניק תשומת לב ממוקדת ונקודות התבוננות רבות יותר ורחבות יותר על צרכי התלמידים, ובכך לאפשר לכל תלמיד את הקרקע הפורייה והמזינה ביותר עבור התפתחותו הרגשית והלימודית, בתוך תקופה של התבגרות ובגרות בבית הספר ומעבר לו.

למרחב הטיפול נוכחות משמעותית בחיי היומיום של בית הספר, והוא מהווה חלק מתכנית הלימודים האישית של כל התלמידים:     
◄ מערך טיפולי פרטני וקבוצתי הכולל: תצפית, איסוף מידע, מיפוי והתאמה בין מטפל למטופל.
◄ הכשרת חדרי טיפול לטובת טיפולים פרטניים וטיפולים קבוצתיים בקבוצות מובנות.
◄ ישיבות שבועיות של הצוות הטיפולי בלווי הדרכה חוץ בית ספרית.
◄ הפיכת המטפל לצלע ב"שילוש הקדוש" (מחנך, מטפל, סייע) וכניסה של המטפל למפגש שבועי "הכיתה כקבוצה".
◄ צוות המורכב מתרפיסטים מקצועיים, נוכחים ומעורבים בחיי בית הספר.
◄ שילוב של מרפאה בעיסוק לטובת תפקודים יומיומיים, הכנה לחיים והכנה לצבא בהיבטים תפקודיים ורגשיים
◄ עבודה טיפולית במרחב "סטודיו פתוח" – הקמת מרחב יצירה משותף לתלמידי עומר-אסיף.

תרפיסטים ותחומי התמחות

תכניות במרחב הטיפולי

 

נְגִישׁוּת
סגור סגור