משפחות יקרות,

בית ספר עומר משגב פותח שנה נוספת  עם צוות מקצועי רחב וקשוב, אשר עמל רבות במהלך חופשת הקיץ למען בניית תכניות להרחבת הכישורים האינטלקטואליים, החברתיים והרגשיים של ילדנו. גם בשנת הלימודים הזו, ימשכו שיתופי הפעולה החינוכיים עם בתי הספר המקבילים בקמפוס לטובת חיזוק הקשרים עם קבוצת השווים והרחבת מגוון המגמות וההגברות בהם ילמדו תלמידי החטיבה הבוגרת ואף יבחנו בהם בבחינות הבגרות.

תחילת שנה מזמנת לרוב ציפיות וחששות, שאלות ותהיות, מחשבות ובעיקר התרגשות גדולה שלנו ההורים ובעיקר של ילדנו הפרטיים. אנו רוצים להעצים את יכולותיהם של ילדנו, להתוות דרך המטיבה עימם ולתקן את הפניות הפחות מוצלחות שבחרו לאורך הדרך. חלקנו, הורים לנערים בשכבה ז' שתוהים כיצד תתחיל החוויה בחטיבת הנעורים. חלקנו, הורים לנערים שהשנה יסיימו את הבגרויות והלימודים. מטבע הדברים, אנו מפנים מבטנו וציפיותינו לעבר אלו העומלים במהלך השנה לטובת ילדנו, הנהלת וצוות בית ספר עומר משגב.

במהלך שנת הלימודים הקודמת התקיים שיתוף פעולה אדוק עם ועדי ההורים של בתי הספר המקבילים לנו בקמפוס משגב, קציר ואסיף וכן עם המועצה האזורית משגב. במסגרת שיתופי הפעולה עלה נושא הפיקוח על בני הנוער במקומות הבילוי במשגב בסופי שבוע ובחופשים. אנו שמחים לבשר כי נוסדה סיירת הורים האמונה על מעורבות ונוכחות הורית במרחבי הבילוי ואף נערכו מספר מפגשי הכשרה להורים המתנדבים.

צוות בית הספר המונה (רק) 45 מקצוענים זקוק לנו ההורים בשיתופי פעולה, ביוזמות ובעיקר בנכונות לתת כתף ולעזור. אנו קוראים לכם ההורים להיות חלק מהווי בית הספר, להיות חלק מהנהגת ההורים המובילה, כתף אל כתף עם הנהלת בית הספר ומועצת משגב.

אנו מאחלים לתלמידי ולהורי שכבה ז' החדשה קליטה והתאקלמות מהירה וחלקה, לתלמידי ולהורי השכבות הבוגרות שלנו הצלחה בלימודים ובהכנה לבגרויות, לצוות בית הספר ולהנהלתו שנה רגועה, פורייה ומסקרנת. 

שנה טובה,

ועד הורים בית ספר עומר משגב

הגדרות כלליות כניסה למערכת