עדכונים

תמונות אחרונות

IMG_20170329_090127

מרחב צוות

העצמת צוות עומר משגב 

עומר משגב קולט אנשים שהניצוץ להשפיע, לתרום וליזום בוער בהם. כפי שאנו מזהים את החוזקות של התלמידים ומעצימים אותם, כך אנו מתייחסים לאנשי הצוות היקרים שלנו. כל אחד ואחת יכולים להביא את הערך המוסף שבו – כישרון, חלום, תכונות אופי – ולהתפתח בתוך בית הספר מעבר לתפקידו. העצמת צוות עומר משגב משמעותית עבור תלמידי בית הספר שהרי "מכל מלמדיי השכלתי". העצמת צוות עומר משגב מתקיימת באופן שוטף כל השנה:
♦ בחירת מחנכות, סייעים ומטפלים בעלי הכשרה, מכוונות, מעוף ו"אור בעיניים".
♦ העצמת הצוות המקצועי באמצעות השתלמות בית ספרית, מפגשים חווייתיים סביב אירועים ומתן הזדמנות ליוזמות אישיות.
♦ ישיבות צוות שבועיות המאפשרות למידה, שיתוף והתנסות, בשילוב סדנאות, הדרכות וימי צוות שוברי שגרה.

העשרות לצוות החינוכי תשע"ח

  1. גמישות פדגוגית – יישום "גמישות פדגוגית" נובעת מן ההנחה הבסיסית באשר ליכולת של המנהל והצוות לזהות בצורה הטובה ביותר את צורכי הפיתוח המקצועי של צוות בית הספר ככלל ושל כל אחד מן המורים כפרט, כדי שיסייעו ללמידה משמעותית ולקידום התלמידים.
  2. סדנת יועצות "שומרי סף" – מצגת שומרי סף לתלמידים + מצגת לסדנת שומרי סף לצוות עומר משגב
  3. מפגשי אוורור לצוות המחנכות בהובלת פסיכולוג בית הספר.
  4. "קפה פדגוגי" – מפגשים בין מקצועיים לשיפור רווחת הצוות והתלמידים.
  5. השתלמות מרתקת בת 4 מפגשים בנושא ילדות, הורות וחינוך ממבט אנתרופולוגי, ד"ר דני נווה, אנרופולוג

IMG-20180125-WA0005 (1) IMG-20180125-WA0006 IMG-20180125-WA0004

     6. הרצאות בנושא מיניות בקרב מתבגרים – "מידע אמין על מין", שלומית הברון 

     7. מפגש סיום מחנכות תשע"ח בסדנת פסיפס – לצפיה בכתבה לחצו כאן

IMG-20180612-WA0056 IMG-20180612-WA0072 20180610_145010

מידע שימושי

הסבר על תלוש שכר עובדי הוראה ורכיביו השונים

כדאי לקרוא

 מה הקשר בין מבנה הכיתה ללמידה שמתקיימת בה? 

מקדרתה של מכשפה – על הקשבה והתמודדות עם תלמידים מאתגרים

אז מה עושים עם הטלפון הזה? ה טיפים שיכולים לעזור לשימוש בטלפון הסלולארי כדי לחזק את התלמידים, את המורים ואפילו ללמוד קצת.

למה מורים לא יוצרים סרטוני לימוד (ואיך אתם הולכים לשנות את זה?)

סרטון מה סידור ומבנה הכיתה אומר עליכם? 1:29

הישרדות – גרסת המורים: 5 התכונות העיקריות שמבדילות בין הנושרים לשורדים במערכת החינוך

מצאתי את פינלנד בישראל – "בתי ספר שבהם יש תלמידים הלומדים באמצעות פרויקטים, שמורים מטפחים בהם תכונות אופי ולתלמידים יש אוטונומיה בלמידה, כיתות קטנות וחיבור אישי בין המורים לתלמידים. זה נראה לנו חלום יפה לשאוף אליו, "אבל ישראל זה לא פינלנד.." האמנם?

הטעות כהזדמנות – שיטה פשוטה שהופכת את המבחן לכלי לימודי

נְגִישׁוּת
סגור סגור