העצמת צוות עומר משגב 

עומר משגב קולט אנשים שהניצוץ להשפיע, לתרום וליזום בוער בהם. כפי שאנו מזהים את החוזקות של התלמידים ומעצימים אותם, כך אנו מתייחסים לאנשי הצוות היקרים שלנו. כל אחד ואחת יכולים להביא את הערך המוסף שבו – כישרון, חלום, תכונות אופי – ולהתפתח בתוך בית הספר מעבר לתפקידו. העצמת צוות עומר משגב משמעותית עבור תלמידי בית הספר שהרי "מכל מלמדיי השכלתי". העצמת צוות עומר משגב מתקיימת באופן שוטף כל השנה:
♦ בחירת מחנכות, סייעים ומטפלים בעלי הכשרה, מכוונות, מעוף ו"אור בעיניים".
♦ העצמת הצוות המקצועי באמצעות השתלמות בית ספרית, מפגשים חווייתיים סביב אירועים ומתן הזדמנות ליוזמות אישיות.
♦ ישיבות צוות שבועיות המאפשרות למידה, שיתוף והתנסות, בשילוב סדנאות, הדרכות וימי צוות שוברי שגרה.

העשרות לצוות החינוכי 

  1. גמישות פדגוגית – יישום "גמישות פדגוגית" נובעת מן ההנחה הבסיסית באשר ליכולת של המנהל והצוות לזהות בצורה הטובה ביותר את צורכי הפיתוח המקצועי של צוות בית הספר ככלל ושל כל אחד מן המורים כפרט, כדי שיסייעו ללמידה משמעותית ולקידום התלמידים.
  2. סדנת יועצות "שומרי סף" – מצגת שומרי סף לתלמידים + מצגת לסדנת שומרי סף לצוות עומר משגב
  3. מפגשי אוורור לצוות המחנכות בהובלת פסיכולוג בית הספר.
  4. "קפה פדגוגי" – מפגשים בין מקצועיים לשיפור רווחת הצוות והתלמידים.
  5. השתלמות פרקטיות ומעשירות את עולמות התוכן של צוות בית הספר.
  6. הרצאות העשרה בנושאים הנוגעים לאוכלוסיה איתה צוות "עומר" נפגש מדי יום. 
  7. הרמות כוסית חגיגיות, אירועי מחצית וסיום שנה מקוריים במיוחד!

IMG-20180125-WA0005 (1) IMG-20180125-WA0006 IMG-20180125-WA0004

IMG-20180612-WA0056 IMG-20180612-WA0072 20180610_145010

 וועד מורים

אביבית רמז, יוני בן עזרא, ניקולאי טרק, יפעת לובל-שרון

מידע שימושי

הסבר על תלוש שכר עובדי הוראה ורכיביו השונים

כדאי לקרוא

 מה הקשר בין מבנה הכיתה ללמידה שמתקיימת בה? 

מקדרתה של מכשפה – על הקשבה והתמודדות עם תלמידים מאתגרים

אז מה עושים עם הטלפון הזה? ה טיפים שיכולים לעזור לשימוש בטלפון הסלולארי כדי לחזק את התלמידים, את המורים ואפילו ללמוד קצת.

למה מורים לא יוצרים סרטוני לימוד (ואיך אתם הולכים לשנות את זה?)

סרטון מה סידור ומבנה הכיתה אומר עליכם? 1:29

הישרדות – גרסת המורים: 5 התכונות העיקריות שמבדילות בין הנושרים לשורדים במערכת החינוך

מצאתי את פינלנד בישראל – "בתי ספר שבהם יש תלמידים הלומדים באמצעות פרויקטים, שמורים מטפחים בהם תכונות אופי ולתלמידים יש אוטונומיה בלמידה, כיתות קטנות וחיבור אישי בין המורים לתלמידים. זה נראה לנו חלום יפה לשאוף אליו, "אבל ישראל זה לא פינלנד.." האמנם?

הטעות כהזדמנות – שיטה פשוטה שהופכת את המבחן לכלי לימוד

 

הגדרות כלליות כניסה למערכת