בשבוע שחלף, שכבת ט' פתחה את עונת הטיולים של עומר משגב עם גיחה בת יומיים לכרמל. השבוע, שכבת ח' תצא לגיחה בת יומיים באזור הגליל המערבי. לגיחות יצאו יחד תלמידי שכבת עומר משגב ואסיף משגב כחלק ממודל השותפות הייחודי של בתי הספר, ויצטרפו אליהם גם שתי כיתות מבית ספר קציר.

הערה חשובה: תלמידים שיחצו את גבולות המסלול או מקום הלינה בשעות היום או הלילה, יתבקשו לחזור הביתה במיידית עם ההורים ולצאת לטיולים הבאים בליווי הורים בלבד.

5 טיפים לעבור את הגיחה בכיף
1. מים, מים, מים! אל תזלזלו בשתיית מים: המים חיוניים לבריאותכם. הצטיידו בכמות המים הנדרשת (3 ליטר לכל תלמיד/ה) כדי להימנע מהתייבשות. 3 ליטר מים יספיקו לשתיה במסלול ואפילו להתפנק בהרטבת הראש כדי להתרענן.

2. אל תעצבנו את הנהג, או את המורים המלווים שלכם בנסיעה: הנסיעה באוטובוס יכולה להיות מהנה אם תנצלו אותה לשיחות עם מי שיושבים סמוך אליכם, לשינה עד היעד וסתם לבהייה בנופים המתחלפים. עמידה בנסיעה ומעבר מקום עלולים לסכן את חייכם.

3. הגיחה כסביבת היכרות חברתית: נכון שאתם רגילים להסתובב עם החבר'ה שלכם, אבל הגיחה היא הזדמנות מעולה להכיר גם חברים חדשים שלא יוצא לכם לראות בין שיעור לשיעור. כל מה שאתם צריכים זה להעז ולפתוח את עצמכם לאנשים חדשים.

4. תקשיבו להדרכה, אפילו קצת: כן, נכון, הרוב חושבים שזה לא "קול" להקשיב למדריכים שמדברים על הרים, עצים ואבנים… אבל – חכם משגבי אמר פעם שכדי לגדול בכל יום, חייבים ללמוד משהו חדש בכל יום. זו ההזדמנות שלכם לגלות את החלקים היפים במדינה שלכם, ולהכיר מקומות שתוכלו להביא אליהם דייטים ראשונים בעתיד.

5. עד מתי סנו די: גם אם יכריזו בחדשות שחיסלו את כל יתושי העולם, אל תאמינו לזה ותכניסו לתיק תכשיר נגד יתושים. אין דבר יותר מעצבן מיתושה שמזמזמת באוזן וזוממת על הדם שלכם כשאתם מתים לישון אחרי 8 שעות מסלול.

בהצלחה, בהנאה ובלמידה לכל הטיילים!

 

הגדרות כלליות כניסה למערכת