מערכת השעות של תלמידי חטיבת הנעורים (שכבות ז'-ח') בבית ספר עומר משגב מורכבת משיעורים עיוניים, לצד מגוון שיעורים ייחודיים שמטרתם לאפשר לתלמידים להתאוורר מיום למידה עיוני רצוף ולבוא לידי ביטוי דרך סגנונות למידה חלופיים. לימודי "העשרה באמנות" מתקיימים שעתיים בשבוע (במחצית) ומונחים על ידי יעלה פריד, מורה לאמנות ורכזת מגמת עיצוב של עומר משגב. במסגרת שיעורי "העשרה באמנות" התלמידים נחשפים למושגים אמנותיים, לחשיבה מופשטת, הם מתנסים בחומרים שונים ובטכניקות עבודה מיוחדות, ובעיקר חווים את העולם דרך הידיים והדימיון.

כיתה ז'2 של המחנכת דבי גרינברג-צור לומדת בשנה"ל תשע"ז "העשרה באמנות" במחצית א'. במסגרת השיעורים, התלמידים למדו את המושג פרופורציה של עצמים ויצרו תוצרים מוגדלים  מחומרים שונים לפי בחירתם ובהנחיית המורה לאמנות. תלמידי הכיתה המוכשרים בחרו להגדיל חפצים ופריטים הקרובים לליבם. העבודה התבצעה בכיתת אמנות במשך מספר שיעורים, החל משלב החשיבה והשרטוט ועד לשלב הפינישים של התוצר הסופי.

חשיפת התוצרים התקיימה בבית הספר, במסגרת תערוכה הנושאת את השם "הדברים יצאו מפרופורציה", והוצגה מול ההורים ביום ההורים של מחצית א'.

IMG-20161212-WA0010 (1)

הגדרות כלליות כניסה למערכת