הידעתם? "יום המורה" הוא חג ישראלי המצוין בתאריך כ"ג בכסלו. השנה צוין יום המורה ביום חמישי, 22.12.2016. משמעות היום היא להביע הוקרה והערכה לעוסקים ולעוסקות במלאכת ההוראה והחינוך.

יום המורה בבית ספר עומר משגב חוגג ומצדיע למורות ולמורים, לסייעות ולסייעים, לתרפיסטיות ולתרפיסטים וכמובן לצוות ההנהלה והאדמיניסטרציה שמדריך ותומך בצוות לאורך כל השנה. החגיגה החלה בשעות הבוקר בחממה הפדגוגית, שקושטה בכרזת "תודה" ענקית עם אמירות מרגשות של התלמידים. צוות עומר התפנק בארוחת בוקר מגוונת וצבעונית מעשה ידם של הורי תלמידי עומר משגב אשר טרחו ושלחו עם הילדים מטעמים מושקעים.

קרין רוזנר, אם לתלמיד כיתה ט'2 ונציגת הנהגת ההורים בירכה את הצוות במילים חמות המוקירות תודה והערכה על שיתוף הפעולה השוטף והמיטיב. וועד המורים של עומר משגב – יפעת לובל, יוני בן עזרא וגלית סרוסי, יחד עם אביבית רמז, מזכירת בית ספרנו המדהימה, דאגו לפרגן לצוות במתנות מקסימות ושימושיות בצירוף איחול מחזק להמשך השנה. תודות מכל הלב לחברות הנהגת ההורים שתכננו את היום ויצרו קשר עם הורי עומר משגב – רקפת רוביסה, אם לתלמידת כיתה ז'2 שהגיעה בבוקר יום המורה וסייעה בארגון, ולגלית שחם, אם לתלמידת כיתה י' שכתבה את הברכה.

יום המורה הוא גם ההזדמנות לומר תודה להורים היקרים של תלמידי בית ספרנו, ה"אחר המשמעותי" שלנו, על המחווה המעצימה, על האכפתיות ועל כך שאתם סומכים עלינו שנעשה את המיטב עבור הילדים שלכם, שהם גם שלנו.

לקריאה נוספת על יום המורה

לקריאת ברכת הנהגת ההורים

לצפיה בגלרית תמונות יום המורה עומר משגב תשע"ז

unnamed (1) unnamed (5) IMG-20161222-WA0006 IMG_6022 IMG_5989 יום המורה תשעז בית ספר עומר (2)

הגדרות כלליות כניסה למערכת