ממשיכים את המסורת - מבצע משלוחי מנות לבוגרי עומר משגב

בשנה שעברה, ממש בפורים, נולד מבצע משלוחי מנות מפנקים לבוגרי עומר – משגב. גם השנה המשכנו את מסורת המשפחה המורחבת עם התגייסות התלמידים, המשפחות והצוות לטובת פעילות חברתית – קהילתית שמדגישה כמה מערכי ומנהגי החג: נתינה ומתן משלוחי מנות. 

הצצה בלייב למבצע משלוחי מנות בוגרי עומר משגב

קצת על תהליך המבצע
חודש פברואר החל עם פרסום מודעות בכיתות ושליחת הודעות להורים להביא פינוקים לבוגרי המחזור השני שלנו שסיימו בתשע"ט ונמצאים היום במסגרות המשך (צה"ל, שנת שירות ועוד). 

בשלב הבא נשלחו מתנדבים מהשכבות השונות לחמ"ל ההתנדבות לארגון ואריזות המצרכים.

   

לאחר מכן הגיעו מתנדבים אחרים כדי לאפשר לכמה שיותר תלמידי בית הספר להיות שותפים לחוויה, הפעם לקישוט המארזים, הצמדת הברכות והפצת משלוחי המנות לשגרירים ביישובים שהגיעו עם המשלוחים לבתי הבוגרים בסופ"ש שלפני פורים (מתוך תלמידי וצוות עומר).

הנהגת הורי עומר היו שותפים למבצע, עודדו ודרבנו את הבאת המצרכים. בהמלצת ראדהיקה שני, אמו של תלמיד ח' איליה שני, המארזים למשלוחים אקולוגיים, ונוצרו מאלבד שניתן למחזר כדי לא להשתמש בחומרים שייפגעו בסביבה. כמו בשנה שעברה, התלמידים המתנדבים שהיו שותפים לתהליך התרגשו ונהנו מהחוויה! הן מהמפגש חוצה השכבות ז' – יב' בחמ"ל ההתנדבות והן מהידיעה והציפייה שכשיגיעו גם הם לשנה שאחרי בית ספר לא יישכחו אותם. רועי, תלמיד ח': "אני חשבתי כל הזמן איך אני כבר בן 18 ומקבל משלוח מנות מבית ספר וזה ממש ריגש אותי". גל, תלמידת ט': "זו שנה שניה שאני מתנדבת לזה וזה ממש כיף לפגוש את כולם ועושים משהו משמעותי". 

תודה לכל התלמידים, המשפחות והצוות על ההתגייסות למבצע!

המבצע בהובלת מערך החינוך החברתי של עומר – משגב, רכזת חברתית: סיון צוקרמן

הגדרות כלליות כניסה למערכת